Op bezoek bij Kirsten en Sander - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bjarneopreis - WaarBenJij.nu Op bezoek bij Kirsten en Sander - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bjarneopreis - WaarBenJij.nu

Op bezoek bij Kirsten en Sander

Blijf op de hoogte en volg

16 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Om even aan te duiden hoe vriendelijk de mensen hier zijn:

Ik was met de bus naar het zuid-oosten van Auckland gegaan om een paar dagen op bezoek te gaan bij Kirsten en Sander. Ik was per ongelijk 2 haltes te laat uitgestapt (er zit hier geen tvtje in de bus waar je kan zien wanneer je uit moet stappen) en moest dus nog een aardig stukje lopen met mijn koffer en tassen. Opeens stopt er een auto en vraagt waar ik naar toe moest, ik aangegeven naar welk adres ik moest en wat denk je, ja ik mocht mijn koffer en tassen achterin gooien en hij heeft me voor het huis afgezet. geweldig.

Kirsten en Sander hebben goed voor me gezorgd, nogmaals bedankt!

Ik heb redelijk veel gelopen in de afgelopen dagen maar het allermooiste was toch wel de turntraining. Ik mocht zaterdag meetrainen met de topturners van New Zealand. De zaal was redelijk groot en de toestellen waren voor de helft van jansen en fritsen, dus nog vertrouwt ook. De jongens zaten midden in het wedstrijd seizoen en ze hadden gisteren op de training 14 wedstrijdoefeningen moeten doen, dus ze hadden vandaag een 'rustige' training. Dat was wel mooi want hun trainingen duren vier uur en nu hadden we tussendoor mooi de tijd om te praten.

Ik heb een hoop geleerd van de manier van trainen. Op het einde vroegen ze of ik mee deed met de kracht training. Dat hoef je mij geen twee keer te vragen en ik heb er zeker geen spijt van gehad, wat een zware krachttraining was dat. Ik ben zelf natuurlijk niet in topvorm dus zondag had ik overal spierpijn, 'heerlijk zeggen ze dan'.

Verder ben ik afgelopen week nog met een ferry naar het Waikie eiland geweest. Het staat ook wel bekend om de hippie sfeer die de mensen daar hebben. Ik moest zelf ook 7km lopen voor mijn lunch, want dat was de dichtstbijzijnde winkel. Verder een heel mooi eiland met prachtige uitzichten en natuurlijk weer een aantal haventjes.

Verder mocht van Kirsten een paar autorijden. Dat is wel even wennen links rijden en in de bergen maar het wend vrij snel en dan is het ook wel leuk.

En ik heb een baan, bij een groenteboer haha. Hij belde me op en na een paar vragen te hebben beantwoord was hij al helemaal tevreden met mij. Ik begin op 31 maart dus tot dan ga ik het hele Noordereiland met de kiwiexperience te verkennen. Ik begin morgenvroeg, dan vertrek ik naar de bay of islands. ben benieuwd!

  • 16 Maart 2014 - 06:57

    Anto & Arrie:

    Hey Bjarne,
    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! En wat fijn dat je ook al een baan hebt!
    Leuk om je ervaringen te kunnen volgen.
    Groetjes en liefs Anto en Arrie

  • 16 Maart 2014 - 09:30

    Meriam:

    Nog steeds GENIETEN! Heerlijk zo turnen in een ander land. En bij Kirsten en Sander heb je weer een paar dagen Nederlands kunnen praten. En hun ook. Konden de meiden het ook nog?
    Foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 5782

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 31 Mei 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: